Hoe lever ik mijn bankafschriften aan als PDF?

Wanneer je een financiering aanvraagt heeft de bank verschillende stukken nodig om een juiste beoordeling te kunnen maken. Bankafschriften dienen als pdf-bestand aangeleverd te worden. Hoe je dit online op kunt slaan lees je hier.
Wanneer je een financiering aanvraagt heeft de bank verschillende documenten nodig, waaronder bankafschriften, om een juiste beoordeling te kunnen maken.

De bankafschriften hebben wij in pdf-bestand nodig. Alle kosten en lasten moeten inzichtelijk zijn, zoals de bijschrijving van je inkomen en de afschrijving van je huur of hypotheek.  

Hieronder staat per bank uitgelegd hoe je dit kunt opslaan. 

ING:
- Log in op Mijn ING
- Typ in de zoekbalk 'Af en bijschrijvingen downloaden'
- Selecteer de soort rekening (betaalrekening)
- Selecteer de periode waarover je het afschrift wilt opvragen (een volledige maand niet ouder dan 2 maanden)
- Kies het gewenste bestandsformaat (PDF met boeksaldo)
- Klik op download naar bestanden
- Sla het PDF bestand op en stuur het door naar bdlease@blokweg.nl

ABN Amro:
- Log in op internetbankieren of de ABN AMRO app
- Ga naar 'Zelf regelen' > 'Overzichten en afschriften' > 'Rekeningafschrift downloaden' 
- Selecteer de rekeninghouder, het rekeningnummer en kies het type overzicht dat je wilt downloaden (rekeningafschrift)
- Kies de laatste volledige maand
- Klik onderaan op selectie downloaden
- Sla het PDF bestand op en stuur het door naar bdlease@blokweg.nl

Rabobank: 
- Log in op internetbankieren of de Rabo App
- Ga naar ‘Service’
- Kies ‘Betaal- en spaarrekening’
- Open ‘Download transacties / afschrift’
- Kies ‘Rekening(en)'
- Kies het bestandsformaat (PDF) 
- Bepaal de periode en kies ‘Bestand downloaden’ (een volledige maand niet ouder dan 2 maanden)
- Sla het PDF bestand op en stuur het door naar bdlease@blokweg.nl

Regiobank:
- Log in op Mijn Regiobank
- Kies in het linkermenu bij ‘Betalen, Sparen of Beleggen’ voor ‘Rekeningafschrift
- Kies de rekening waarvan u de afschriften wil downloaden.
- Geef aan om welke periode het gaat (een volledige maand niet ouder dan 2 maanden)
- Klik vervolgens op ‘Print / PDF om uw afschriften op te slaan als PDF
- Stuur het PDF bestand door naar bdlease@blokweg.nl 

SNS Bank:

- Log in op internetbankieren van SNS bank
- Ga naar ‘Bij- en afschrijvingen’
- Selecteer bij- en afschrijvingen afgelopen maand
- Kies ‘Print/Pdf’
- Sla het PDF bestand op en stuur het door naar bdlease@blokweg.nl

Heb je vragen?

Bel 088 050 18 00
Gerealiseerd door Websentiment
Even geduld a.u.b.